Rejestracja adresu email w Systemie Powiadamiania Rejestracja adresu email w Systemie Powiadamiania
Usługa służy do złożenia wniosku o rejestrację adresu email w Systemie Powiadamiania.Usługa umożliwia rejestrację adresu email, na który będą wysyłane informacje o terminach płatności m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób fizycznych i prawnych oraz środków transportu osób fizycznych i prawnych.
Usługa służy do złożenia wniosku o rejestrację adresu email w Systemie Powiadamiania.Usługa umożliwia rejestrację adresu email, na który będą wysyłane informacje o terminach płatności m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób fizycznych i prawnych oraz środków transportu osób fizycznych i prawnych.
Kogo dotyczy Who is affected
Klientów chcących dokonać rejestracji adresu email w Systemie Powiadamiania
Czas realizacji
14 dni
Wymagane dokumenty
Wniosek o rejestrację adresu email w Systemie Powiadamiania
Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (do wglądu - w przypadku składania wniosku osobiście)
Opłaty
Brak opłat
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.)