A+
A-
Wersja kontrastowa
Pomoc




Drukuj Drukuj

Rejestracja adresu email w Systemie Powiadamiania Rejestracja adresu email w Systemie Powiadamiania

Usługa służy do złożenia wniosku o rejestrację adresu email w Systemie Powiadamiania.Usługa umożliwia rejestrację adresu email, na który będą wysyłane informacje o terminach płatności m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób fizycznych i prawnych oraz środków transportu osób fizycznych i prawnych. Usługa służy do złożenia wniosku o rejestrację adresu email w Systemie Powiadamiania.Usługa umożliwia rejestrację adresu email, na który będą wysyłane informacje o terminach płatności m.in. podatku od nieruchomości, rolnego, leśnego osób fizycznych i prawnych oraz środków transportu osób fizycznych i prawnych.

Kogo dotyczy Who is affected

Klientów chcących dokonać rejestracji adresu email w Systemie Powiadamiania

Czas realizacji Lead time

14 dni

Wymagane dokumenty Required Documents


Wniosek o rejestrację adresu email w Systemie Powiadamiania

Dowód osobisty lub inny dokument potwierdzający tożsamość (do wglądu - w przypadku składania wniosku osobiście)

Opłaty Fees

Brak opłat

Tryb odwoławczy Appeal mode

Nie dotyczy

Podstawa prawna Legal basis


Ustawa z dnia 10 maja 2018 o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r., poz. 1000 z późn. zm.)

E-formularz E-Form

© 2020 Urząd Miejski w Barczewie
aplikacja: 1.9.6.1, baza: 1.5.19
Logotypy
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce
Zamknij